divendres, 2 d’abril de 2010

Tic Tac

El temps córrer que vola!
Sense adonar-nos compte ja ha passat un semestre. Un semestre!!!! Ostres, com passa el temps!
Aquest any ha estat per mi molt intens. He conegut molta gent: elles, ses fabuloses elles! ses meues companyes de classe (i, Josep, no te discrimin, però clar, si no t'importa, rallarem en femení, estàs en el pack!) i també he après moltes noves perspectives sobre l'educació, evidentment! I no m'oblit dels professors!! Alguns més genials que d'altres, alguns que es creuen saber-ne més que els altres... Tots ens han aportat, a la seva manera, diferents perspectives en aquest aprenetatge (hem ben aprofitat de criticar-los! jeje).
El temps també m'ha passat volant a casa: ses meves filles estan a punt les dues de fer anys! Na Victòria 6 i na Gemma 2. I quasi, ni me n'he adonat... Són ses meues princeses... tan belles i dolces... tan fresques i jovenetes... no m'imagin sa meva vida sense elles. Ara ja NO. Les necessit tant o més com elles a jo. He après a crèixer amb elles. Som una altra persona des que les tenc. Els infants mostren moltes coses, sobretot mostren a ESTIMAR. I jo, me les estim amb locura. Recoman, des del meu cor, aprendre a ESTIMAR com ho fa un infant: amb molta dolçura, amb molta alegria, amb molt d'amor. I açò no és tant fàcil com sembla.
Ens queda molt per aprendre encara.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...