dimecres, 9 de novembre de 2011

Bossins de la meva Identitat

Fa setmanes que hem estat preparant un treball sobre la nostra Identitat. Aquesta feina tractava de cercar moments cabdals en la nostra vida, imatges que representessin aquests fets. També implicava posar-nos en contacte amb el nostres avis i pares i fer recerca sobre la seva infància, el que menjaven, com era l'escola o a què jugaven de petits. Part de les seves vides que formen part de la nostra identitat.
Fer aquesta feina també ens fa adonar que cada infant té la seva identitat i que cal respectar-la i treballar-la a l'aula de manera significativa per tal que cada un d'ells es reconegui i es senti a gust amb qui és i d'on vé.
El nostre grup vam relacionar la vida amb la naturalesa: neixem, creixem i morim. Un cicle que no podem evitar i per això s'ha d'aprofitar. Cada una de nosaltres va fer la seva flor amb cinc pètals que representaven cinc moments importants per nosaltres. És difícil escollir aquests cinc moments, per mi n'hi ha hagut molts i molts i molts!!! Per això he fet aquest montatge fotogràfic, perquè no em vull deixar a ningú. Perquè són moltes les persones que han estat significatives a la meva vida, no tan sols la meva família (que ho ha estat molt!!!), també la meva parella, les meves filles, els meus nebots o "my English family", els AMICS, i com no (i ara més que mai), les meves companyes de la UIB!
Així doncs, us deix aquí retalls de la meva vida!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...