divendres, 11 de novembre de 2011

Una il·lustradora exepcional

Quan la meva filla major va fer anys una amiga li va regalr un llibre preciós, extraordinari, ple de detalls, amb lletra petita, gran, de colors... Princeses oblidades o desconegudes, un llibre captivador, amb uns dibuixos fantasiosos que criden molt l'atenció. El fet és que a primer cop d'ull vaig pensar que no era molt apropiat per l'edat de la mva filla, però poc a poc el vaig anar descobrint i cada vegada m'agrada més! Sobretot m'agrada la il·lustradora d'aquest llibre Rebecca Dautremer. Vaig cercar més llibres de la mateixa editorial i em vaig endur una grata sorpresa: tota una col·lecció de llibres preciosos, entrenyables, clàssics alguns, il·lustrats per ella! Alicia en el país de las maravillas, Elvis, Cyrano, Pulgarcito... entre d'altres! No us els podeu pedre!
Aquí teniu un enllaç a la seva pàgina web http://www.rebeccadautremer.com/ on podeu veure com dibuixa, les seves exposicions i dibuixos que fa. EXEPCIONALS!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...