dimarts, 12 de juny de 2012

Una història d'amor

Aquesta és la carta que he escrit a les mares i pares dels infants de la meva aula, ha estat el meu regal per tot@s i cada una d'ell@s, perquè tots són especials i únics. Especialment per na Magda, la meva tutora de pràctiques. Ha estat una dolça despedida, on les llàgrimes han aflorat i m'han fet sentir molt especial i professional. Fins hi tot m'han fet regals! I és que fer pràctiques és una experiència meravellosa: aprens dels infants, aprens de la tutora, de les famílies, de l'equip docent, dels espais, dels materials, de les rutines, dels petits jocs... 
I com no ha de ser una història d'amor?!? He estat molt feliç aquests mesos i ho anyoraré moltíssim!!! Moltes gràcies a tots els que m'heu fet créixer com a mestra! 
Il·lustració de Nanci Ribard

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...