diumenge, 23 de setembre de 2012

Començam quart!

Ja que començam el darrer curs de la carrera, m'ha semblat apropiat fer un nou pas amb el blog, no tan sols a nivell de disseny (amb el que he gaudit de l'ajuda d'en Pepe), sinó també que crec que ja és el moment de canviar el títol del blog i personalitzar-lo, madurar-lo, dónar-li un nou sentit sense perdre de vista l'etapa educativa per la que m'estic formant.
"De grapes...pas a pas en l'educació" és el nou títol del meu blog. De grapes, perquè com un fillet del cel que comença a adquirir desplaçament, me sent jo en el camp de l'educació després de tres anys de carrera, per sort els infants aprenen a caminar molt abans! 
Il·lustració de Oreli Gouel
Pas a pas en l'educació, ja que tenc encara molt a aprendre d'aquest meravellós món en el que estic submergida. 
Començam el darrer curs. Un curs que com el passat es presenta replè de feina, de pràctiques i marcat per les retallades, tot i que crec que com a estudiants no hem de perdre encara l'optimisme i les ganes de construir nous camins per a l'educació. 
Esper que el canvi us agradi! Bon inici de curs!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...