divendres, 5 d’octubre de 2012

Entrada nº 100: Pinterest

Per celebrar la meva entrada nombre 100, us present el Pinterest. És una nova "eina" que estic emprant. És també una xarxa social, encara que diferent a les altres, ja que funciona principalment amb imatges. Ara us ho explic millor, no us preocupeu.
Del que es tracta és d'anar enllaçant pàgines web, blogs, etc. d'aquelles coses que a un li criden personalment l'atenció. I aquests enllaços, enomenats PIN, es poden anar classificant en tableros. Us recordau de quan ereu petits i teniu un tablero de curxo i amb una xinxeta penjaveu imatges que us agradaven de la super Pop? O coses que havieu de fer, o algun dibuix fet vostre que us encantava, alguna d'aquelles frases magisrtals?... Doncs, més o manco d'açò es tracta el Pinterest. És a través de la imatge que et dur a un enllaç i vas arxivant de manera catalogada totes aquelles coses del teu interès que vas trobant per internet en diferents tableros. També pots repinejar dels altres. I bé, podeu trobar-hi de tot i molt. Alertau que enganxa! Si algun m'he de posar a fer tot el que veig, no me bastaria una vida sencera! :D. És una gran font de creativitat i inspiració!
Us enllaç el "meu" Pinterest:  http://pinterest.com/mruris/
Al meu blog trobareu també l'enllaç al pinterest. Cada post que faig també el podeu pinetjar amb el botó que hi ha davall de cada entrada que posa Pin it, clickeu a sobre i escolliu la imatge que vulgueu del meu blog.
Al Pinterest hi trobareu molts docents que van penjat les pràctiques educatives, ja siguin experimentació, matemàtiques, art, reciclatge... Genial!
A pinetjar s'ha dit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...