dilluns, 2 de març de 2015

PREMI BLACK WOLF BLOGGER AWARD

Ostres! Sembla que la primavera arriba carregada de sorpreses! I és que des de diferents blogs educatius m'han concedit el premi BLACK WOLF BLOGGER AWARD. Com és habitual, els premis que ens feim entre bloggaires tenen normes, i aquestes són les d'aquest:
  1. Agrair públicament a qui t'ha nominat.
  2. Contestar les 5 preguntes.
  3. Nominar 15 blogs.
  4. Notificar públicament als nominats el seu premi.
Idò, he rebut el premi des del blog de na Txell "La Maleta PreCinema" i des del blog de n'Anna "Petit Món". Moltes gràcies a les dues per pensar amb De Grapes: pas a pas en l'educació. Us recoman visitar els seus blogs! Recursos, pensaments, contes... que val la pena tenir presents per la nostra pràctica educativa. 


Les 5 preguntes són:
El primer llibre que vas llegir? Ni idea! Sempre he estat molt lectora... però ppossiblement el primer que vaig començar a llegir foren els cómics de Zipi y Zape. Ha plogut tant des de llavors!
Per què escrius?
Escric per diversos motius: el més important és per posar ordre als meus pensaments, ja que de vegades tenc tanta informació que em cal escriure-ho per interioritzar-ho millor. Els altres motius que em mouen són: compartir experiències, recursos, idees, vídeos...
Tens una musa o inspiració?
Que jo sapi no! Hi hauré de relfexionar...
Qui ha sigut el teu gran amor?
Els meus grans amors són la meva parella i les dues filles que tenim!
Escrius el que vius o vius el que escrius?
Dilema! Crec que ambdues, ja que forma part del meu aprenentatge.

 Són molts els blogs que m'agraden, que seguesc i que vaig descobrint dia a dia, sobretot a través d'aquests premis. Alguns d'ells ja estan nominats, però pens que se'l mereixen igualment! Fan un feina extraordinària, amb passió i il·lusió, tot compartint aprenentatges i recursos desinteressadament. Idò bé, aquí teniu la meva llista: 
Enhorabona a totes! ;) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...